pátek 28. června 2013

Jak udělat ve Photoshopu čárkované pozadí

Ukážeme si, jednu z více možností, jak rychle zaplnit v psd (photoshop) stránku čárami. Chápu, že někteří z vás, to dosud dělali ručně, nebo se tomuto úkonu vyhýbali, popř. stahovali práci jiných.


Je to doopravdy jednoduché.

1) otevřeme si nový dokument, já jsem si nastavila A4 naležato, v rozlišení 300 dpi (pro tisk)

2) na barvu pozadí aplikujeme přechod v libovolných barvách, já jsem použila svštle+tmavě růžovou, může být i bílá+jakákoliv jiná barva
3) Na tuto vrstvu aplikujeme Efekty (Filter)-Deformace (Distort)-Vlny (Wave). Nastavíme podle náhledu. Pokud máte nižší rozlišení, a jinou velikost obrázku než já, nastavte podle sebe.
 Čáry můžeme naklonit libovolným směrem (bez toho, abychom točili celou vrstvou). Stačí použít opět Filter-Distort-Shear
4) A je hotovo.
5) Pokud chcete obzvláštnit, můžete dát do nové vrstvy kruhový přechod, a v galerii režimů vrstvy dát Multiply


6) Pro aplikaci šumu, aby čáry vypadaly trochu "vintage", pak už stačí dát další vrstvu (mezi čáry a přechod), a tu celou vylít černou barvou. V záložce Filter (efekty) pak zmáčkneme Noise (Šum)+přidat šum. Navolíme jak se nám líbí, a opět v galerii režimů vrstvy, dáme Screen.

Žádné komentáře:

Okomentovat